دانلود کتاب Menschen B1.1

 

اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید و یا می خواهید در یک آزمون زبان آلمانی شرکت کرده و مدرک معتبر آزمون را دریافت کنید، احتمالا هم اکنون به دنبال منابع آزمون آلمانی هستید.

در این بخش ، به معرفی کتاب Menschen B1.1 از منابع آزمون آلمانی گوته ، آزمونDSH  ، آزمون TestDaf ، آزمون TELC و آزمون OSD می پردازیم.

سری کتاب آموزش زبان آلمانی Menschen توسط انتشارات hueber آلمانی به چاپ رسیده اند و محتوای مناسبی در زمینه مکالمه آلمانی دارند. متن این کتاب ها به زبان آلمانی بوده و برای استفاده از کتاب ، نیازمند یک آشنایی اولیه با زبان آلمانی هستید. بهتر است محتوای کتاب را در کلاس های آموزش زبان آلمانی و توسط مدرس زبان بیاموزید. با توجه به محدودیت های موجود در ایران، خرید سری کتاب Menschen از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان چندان راحت نیست. با توجه به هزینه های بالای خرید کتاب ، زونکن با کم ترین قیمت، امکان دانلود کتاب Menschen B1/1 را فراهم کرده است. امکان دانلود سری اول از کتاب Menschen B1 شامل 5 فایل PDF همراه دو سری فایل صوتی کتاب ها برای آمادگی آزمون آلمانی ، در دو بخش و از طریق زونکن مهیا شده است.  

 

 جهت خرید و دانلود کتاب Menschen B1.1 با حجم 220 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون های زبان آلمانی از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون های آلمانی

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.