دانلود کتاب Sicher B2.1

 

اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید و یا می خواهید در یک آزمون زبان آلمانی شرکت کرده و مدرک معتبر آزمون را دریافت کنید، احتمالا هم اکنون به دنبال منابع آزمون آلمانی هستید.

در این بخش ، به معرفی کتاب Sicher B2.1 از منابع آزمون آلمانی گوته ، آزمونDSH  ، آزمون TestDaf ، آزمون TELC و آزمون OSD می پردازیم.

سری کتابهای Sicher توسط انتشارات hueber آلمان به چاپ رسیده اند. مجموعه کتاب !Sicher ، زبان آموزان را برای فعالیت های روزمره، کار و تحصیل آماده می کند. از مهمترین ویژگی های این مجموعه، تقویت مهارت های جامع زبان آموزانیست که آلمانی را در سطوح پیشرفته یاد می گیرند. سری کتاب Sicher، با ساختار ماژولار و تمرین های گوناگون، برای آموزش زبان آموزان بسیار کاربردی است. کتاب های !Sicher در چهار سطح ارائه می شود. سطح های این مجموعه، سطوح پیشرفته زبان بوده و شامل دوره های B1+، B2، B2 Current و C1 است. با توجه به محدودیت های موجود در ایران، خرید کتاب Sicher از طریق کتابفروشی ها و مراکز فروش کتاب های زبان چندان راحت نیست. با توجه به هزینه های بالای خرید کتاب، زونکن با کم ترین قیمت، امکان دانلود کتاب Sicher B2.1 را فراهم کرده است. امکان دانلود سری اول از کتاب Sicher B2 شامل 6 فایل PDF همراه فایل های صوتی کتاب ها برای آمادگی آزمون آلمانی، از طریق زونکن مهیا شده است.

 

 جهت خرید و دانلود کتاب Sicher B2.1 با حجم 133 مگابایت و مشاهده دیگر منابع آمادگی آزمون های زبان آلمانی از زونکن شاپ بازدید نمایید.

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

نکات مربوط به دانلود و استخراج فایل های فشرده شده

1-    دقت داشته باشید رمز تمامی فایل های فشرده "zounkan.com" می باشد.

2-    دقت داشته باشید برای استفاده از فایل های چند بخشی، می بایست هر دو بخش را ابتدا دانلود، سپس نسبت به استخراج (Extract) فایل های چند بخشی اقدام نمایید.

 

منابع آزمون های آلمانی

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.