مراکز برگزاری آزمون TestAS

مراکز برگزاری آزمون TestAS

با همکاری ها و تعاملات سفارت آلمان در تهران آزمون TestAS از سال ۲۰۰۷ TestAS در تنها نمایندگی  سفارت آلمان در ایران برگزار می گردد. علاقه مندان و داوطلبان دریافت مدرک زبان آلمانی TestAS در سال 2020 برای کسب اطلاعات کامل مراکز برگزار کننده این آزمون می توانند به  جدولی که در ادامه درج شده است، مراجعه کنند. همچنین برای آشنایی با آزمون TestAS می توانید به صفحه محتویات آزمون TestAS مراجعه کنید. همچنین، برای کسب اطلاع از مراکز  دیگر برگزاری تست TestAS در سال 2021 در سراسر دنیا می توانید به سایت TestAS.de مراجعه کنید و مرکز  مورد نظر خودتان را در هر نقطه دنیا، انتخاب کنید. 

 

نام مرکز شهر آدرس تلفن ایمیل
نام مرکز شهر آدرس تلفن ایمیل

 

علاقمندان به کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد آزمون TestAS می توانند به هر یک از لینک های زیر مراجعه نمایند.

محتویات آزمون TestAS | مراکز برگزاری آزمون TestAS  |  منابع آزمون TestAS  هزینه آزمون TestAS | زمانبندی برگزاری آزمون TestAS | اعتبار مدرک آزمون TestAS

جهت اطلاع از پکیج های آمادگی آزمون های زبان، نکات مهم در اپلای، موقعیت های تحصیلی همراه با فاند و تجربیات دانشجویان موفق در اپلای به اینستاگرام و تلگرام زونکن اپلای بپیوندید.

 

کاربر گرامی سایت در حال بروزرسانی است. در صورت بروز هر گونه مشکل، پیشتر از شما پوزش می خواهیم. تا چند ساعت آینده مشکل برطرف خواهد شد.